Nieuw seizoen 2020-2021

Beste leden en badmintonliefhebbers,

Hopelijk hebben jullie, ondanks alle Corona maatregelen, allemaal een mooie vakantieperiode gehad.

De scholen zijn weer begonnen in het noorden en vanaf a.s. donderdag 20 augustus kunnen we weer badmintonnen in de sporthal Hoogkerk.

Jullie zijn dan weer welkom om te komen spelen/trainen.

Er zijn uiteraard wel Corona maatregelen.

Sport 050 zorgt voor zuilen met desinfecterende vloeistof bij de ingang van de sporthal. Maak daar vooral gebruik van. Voor en na het sporten.

Omkleden graag zoveel mogelijk thuis en zo min mogelijk gebruik maken van de kleedkamers. Ook bij voorkeur niet douchen in de sporthal.

Er komen posters met richtlijnen te hangen in de sporthal. Let daar goed op en houdt je er aan.

Er worden iedere speelavond 1 of 2 Corona verantwoordelijken aangewezen door de club. Dit is verplicht vanuit de gemeente.

Deze persoon moet er op toezien dat de regels goed gehanteerd worden. We moeten nog even overleggen hoe we dat in een soort rooster kunnen regelen. Die persoon kan op dat moment niet meespelen. Dus dat moeten we afwisselen met elkaar.

Verder zorgen we zelf ook voor desinfecterende vloeistof. Voor algemeen gebruik, bijv. voor de leenrackets.

En uiteraard: bij elke vorm van klachten die op Corona besmetting kunnen duiden, niet komen spelen en laten testen!!!!

Met gezond verstand en je aan de regels houden moet het toch mogelijk zijn om onze mooie badmintonsport weer met veel plezier te gaan spelen.

Denk om jezelf en anderen.

Op de website staat het jaarrooster voor het nieuwe seizoen. We hebben dit jaar helaas geen competitieploeg.

Alvast een heel fijn badmintonseizoen 2020-2021 toegewenst en veel speelplezier.

Hartelijke groet,

Namens Bestuur BC Hoogkerk