Familietoernooi 19 mei 2022

Het jaarlijkse badmintontoernooi voor familie en vrienden van de Badmintonclub Hoogkerk vond 19 mei plaats in de sporthal. Zestien teams van clubleden met een meegebrachte enthousiasteling streden om hun felbegeerde plekje bovenaan de ranglijst. Daarbij won team Brom – Britt en Tom de eerste plaats, The A-team – Ariane en Andreea – bemachtigden de tweede plek en Team Fraaije – Niek en Marco – wisten prijs nummer drie binnen te slepen.

Met bijna veertig man in de zaal, was het een enorm gezellige en sportieve avond. Enthousiaste spelers van basisschool- tot pensioengerechtigdeleeftijd holden en sloegen erop los, ondanks het feit dat sommigen nog amper eerder een racket hadden vastgehad. Ook aan de aanmoedigers op de tribune ontbrak het niet.

“Elk jaar weer is het de leukste avond van het jaar,” zegt organisator Rouèl Gnodde, “we doen dit toernooitje dan ook altijd met plezier. Het is prachtig om iedereen enthousiast te zien voor de sport en hoe je hier als Hoogkerk samen staat. Genot en verbintenis zoals elke trainingsavond, maar dan in het groot – dat maakt het wel het hoogtepunt van het seizoen. En daar hebben we natuurlijk alle spelers, supporters en vrijwilligers aan te danken.”